motor en bak in sloopbus

De bak wordt in de sloopbus gepast en versnellingsbediening pasgemaakt:
Deze hevel van VW wordt gebruikt en gelast op de hevel van de Renaultbak. Met één hevel van Renault kan de selectie van de versnellingen gekozen worden en ook de selectie van de versnellingsparen (1-2, 3-4, en 5). De bediening verloopt dan voor de oude VW-situatie en de nieuwe Renaultbak hetzelfde.

De steun is om te passen, een nette steun wordt gemaakt als de positie klopt.


Baksteun:

Ophanging aan motorzijde:



           
De bak onder de versnelingshendel is aangepast, zodat het extra brede schakelschema past:




Oud en nieuw naast elkaar:

VW T3 1.6 TD (JX) naast Ford V6-24V (BOA) met UN1

Koelslangen zijn gelegd:

  
De kachelslangen zitten ook op hun plaats:


Eenmaal alles in de proef-sloopbus gebouwd, werd er ook proefgedraaid:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten